שותפות מיזומי-BIOTOP

BIOTOP

הרעיון לבנות בריכת שחייה טבעית התחיל בשנות השבעים מבריכות נוי. החלוצים בתחום היו האוסטרים.ב 1983 בנה וורנר גמרית’ את בריכת השחייה האקולוגית הראשונה עם איזור שחייה מוגדר.הרצון למצוא תחליף לבריכות השחייה המוכלרות, הוביל את פיטר פטריץ’, אקולוג, לפתח אף הוא את הרעיון, ולהעבירו לפסים מסחריים, הוא הקים את חברת BIOTOP. חברת BIOTOP מאז ועד היום המוטו של פיטר בפרט והחברה בכלל הוא “כדי ליהנות מהטבע יש להיעזר בו ולא לאלץ אותו”.החלה בבניית בריכות שחייה לאורך השנים עסקה ועוסקת חברת BIOTOP בפיתוח ומחקר של תחום הבריכות האקולוגיות בשיתוף פעולה עם מדענים מרחבי העולם.טבעיות בשנת 1984.בריכות השחייה באמצעות מעבדות ייחודיות והרבה שנות ניסיון, פיתחה חברת BIOTOP טכניקה ייחודית לבניית בריכות שחייה טבעיות.האקולוגיות שנבנו באוסטריה כבר לפני 25 שנה, משמשות את בעליהן גם היום. מאז ועד היום המוטו של פיטר בפרט והחברה בכלל הוא “כדי ליהנות מהטבע יש להיעזר בו ולא לאלץ אותו”.

פיטר פטריך - מייסד ביוטופ

פיטר פטריך – מייסד ביוטופ

BIOTOP – העולמית

בעשור האחרון פיטר הציב לפניו כמטרה את הפצת הבשורה ברחבי העולם. בשנים האחרונות חברו ל BIOTOP אוסטריה כשלושים חברות מרחבי העולם אשר בונות בריכות בשיטה ייחודית ומתקדמת. בניית הבריכות מתבצעת עם ציוד מתקדם המוגן בפטנט, אשר פותח במעבדות BIOTOP ומאושר לשימוש רק עבור שותפי החברה. מדי שנה מתבצעת פגישת שותפים באוסטריה ובה מוחלפות שיטות עבודה, דעות ופיתוחים עכשוויים. ההבדלים בין הארצות, הן באקלים והן בטבעם של האנשים, יוצרים קרקע פורייה להתפתחות התחום לאפיקים חדשים.

משרדי חברת BIOTOP

BIOTOP – מיזומי

בשנת 2005 פנה אלינו, בעל חברת הייטק, אשר רצה לבנות לרווחת עובדיו בריכת שחייה אקולוגית. חברת מיזומי אשר עסקה עד אז בבניית בריכות נוי לדגים וצמחייה, נענתה לאתגר. הדרך הייתה ארוכה לאחר הרבה שעות של ניסוי ותהייה, הגיעה הבריכה לאיזון ביולוגי. בשנים האחרונות, נדגמו מי הבריכה מדי חודש על ידי מעבדה מוסמכת ונמצאו כבטוחים לשחייה. לאחר שנחשפנו לתחום בריכות השחייה הטבעיות והתאהבנו בנושא, התחלנו במחקר שכלל פגישות עם מדענים מהתחום, ספרות ובעיקר את ניתוח התוצאות בשטח. במהלך השנים האחרונות השקענו הרבה זמן ומחשבה בבדיקת נושא ההיגיינה בבריכות השחייה האקולוגיות, שיטות בנייה ומערכות סינון. החיפושים אחר תשובות הובילו אותנו לאוסטריה ומשם לחברת BIOTOP. ב 01/01/2009 חתמה חברת מיזומי על שותפות בלעדית בישראל עם חברת BIOTOP. תודות לידע שרכשנו בשנים האחרונות בבניית בריכות אקולוגיות באקלים הים תיכוני, בשילוב עם שנות מחקר, ידע וניסיון של חברת BIOTOP בנינו בשנים האחרונות עשרות בריכות שחייה אקולוגיות, אשר זוכות להערכה בכל רחבי העולם ומשמשות דוגמא ממשית להצלחת בריכות שחייה אקולוגיות באקלים הים תיכוני.